28 February 2006

 

sad but true!!
دیشب یه اتفاق عجیب برام افتاد..
یه عزیز رو دیدم که فکرمیکردم رفته..برای همیشه...
باورم نمیشد که زنده باشه... چون خیلی وقتا خواب میبینمش و میدونم که دیگه نیست...میدونم که خوابه..
ولی اینبار خیلی ملموس بود...باهاش حرف زدم, لمسش کردم, چند بار توی گوشم زدم تا مطمئن بشم که بیدارم...
بیدار بودم...ازش سوال کردم, گفتم من زیاد خوابتو دیدم..چطور باور کنم که بیدارم؟؟...
این رفیقم میگفت خواب بو نداره...من بوئیدمش...خواب نبود....من بیدار بودم..
حتی یادمه که ساعت 8 صبح بود...قرار بود به رفیقم زنگ بزنم ...زنگ زذم...همونجا....
دیگه مطمئن بودم که بیدارم....
ولی بهم گفت : هیچ وقت مطمئن نباش..شاید همش خواب باشه...
من باور نکردم و خوشحال از اینکه بازم هست...
ولی یه دفعه تکون خوردم...
بهتم زده بود... همش خواب بود....
به این وضوح؟؟...به این روشنی؟؟
یادم افتاد که اون عزیز سه ساله که مرده... سه سال..
به ساعت که نگاه کردم وحشت برم داشت:
8:10 !!!
یعنی حتی زمان هم توی خواب درست همین الان بود...مکالمه من باهاش حدود 10 دقیقه طول کشید ...
از اون لحظه به بعد ...همه چی یه رنگ دیگه گرفته واسم...
اگه این واقعیت ملموس به این وضوح...خواب بود..پس دیگه نمیشه به هیچ بیداری اعتماد کرد...
تمام نشانه های بیداری اونجا بود الا خود بیداری....
کسی چه میدونه؟؟ شاید همه اینا خواب باشن...من, نوشته هام...زندگیم و حتی خواب دیدنام...
هممون خوابیم...
هی تو ..!!!
ممکنه هر لحظه یه صدای نخراشیده از خواب بیدارت کنه...
از رویات لذت ببر...
"دیشب , بعد از اینکه مطمئن شدم بیدارم, از خواب پریدم, از اون شب همیشه به بیدار بودنم شک دارم..!!!"
اینو یه جایی خونده بودم...ولی از کنارش گذشتم....
تا اینکه این دیشب, به سراغ خودم آمد.....
چون نیست ز هر چه هست جز باد به دست
چون هست به هرچه هست نقصان و شکست
انگار که هر چه هست در عالم نیست
پندار که هرچه نیست در عالم هست
 

 

Comments:
فرهاااااااااد ... بیدار شو ...
 
bekhay o nakhay in khab ham tamoom mishe. omidvaram hamishe khabayeh khoob bebini.

webloget ro add kardam :)
 
پس اون خری که حاضر شده بود با طناب مسعود بره تو چاه تو هستی !!!!
 
kheili jaleb bood!
ye chand min mabhoote matlabet shodam8-|
 
Post a Comment



<< Home
 

HOME

MAIL

 

 

DAILY

روز آنلاین

صبحانه

شرق

دوم دام

روز آنلاین

FRIENDS



ARCHIVES
February 2006 / March 2006 / April 2006 / May 2006 / July 2006 / August 2006 / September 2006 / October 2006 / November 2006 / December 2006 / January 2007 / February 2007 / March 2007 / June 2007 / July 2007 / September 2007 / October 2007 / November 2007 / March 2008 / April 2008 / June 2008 /


Powered by Blogger